مطالب جدید زناشویی و معرفی برترین محصولات زناشویی

در این وبلاگ جدیدترین مقالات و محصولات زناشویی و جنسی معرفی میگردد

مطالب جدید زناشویی و معرفی برترین محصولات زناشویی

در این وبلاگ جدیدترین مقالات و محصولات زناشویی و جنسی معرفی میگردد

روز ولنتاین: راه گوتمن


همانطور که همه ما کاملاً آگاه هستیم ، روز ولنتاین شهرت منفی (و بحث برانگیز) را به عنوان یک تعطیلات آمریکایی برای احساسات گرایی و تجاری سازی خود ایجاد کرده است. این یک موضوع به خصوص حساس در زمینه روانشناسی رابطه است. با وجود شهرت آن ، ما در موسسه گوتمن احساس می کنیم که اگر این کار را انجام دهید روش گوتمن ، یک روز عالی است که کاری را با همسرتان انجام دهید.


بزرگداشت درست روز ولنتاین برای بسیاری از زوجها منبع استرس است. بسیاری از آنها ، هفته ها قبل از تعطیلات ، تبلیغات زیادی را به سمت ما می ریزند - بسیاری از آنها انگیزه هایی برای جلوگیری از گناه را برای مردان ایجاد می کنند تا هرچه بیشتر پول برای شرکای زن خود خرج کنند. همه این بازاریابی باعث شده است که احساس کنیم ناگهان باید دسته گلهای رز ، انگشترهای الماس و "شام استیک را با میگوهای اضافی بخوریم!" متأسفانه توجه رسانه ها با گذشت زمان رشد می کند ، به طوری که بیشتر ما در نهایت احساس خوبی می کنیم. فشار تا زمانی که 14 فوریه به دور خود می چرخد. پس از بحث و مشورت فراوان ، ما "راه گوتمن" را برای بزرگداشت روز ولنتاین توسعه داده ایم.


ما معتقدیم بهترین هدیه ای که می توانید به شریک زندگی خود ببخشید ، یک رابطه شاد ، سالم و تحقق بخش است. به جای ناهار خوری در گرانترین رستوران شهر ، با نقشه عشق ما و دک کارت ویزیت Open End (خاتمه) روی تختخواب شوخی کنید. اگر می خواهید کاری خاص انجام دهید ، این نیز عالی است! مهمتر از همه: استراحت کنید. این اولین قدم برای لذت بردن از روز است. انتظارات زیاد در روز ولنتاین در بسیاری از روابط زمینه ساز نزاع است ، بنابراین اگر می خواهید جشن بگیرید ، این کار را به روشی انجام دهید که هم برای شما و هم برای همسرتان راحت باشد.


یک میز را برای یک رستوران مقرون به صرفه رزرو کنید ، در کنار یک فیلم بسیار دوست داشتنی و یک بطری شراب بمانید ، وقت خود را برای پرسیدن سؤالات باز از یکدیگر بگذرانید ، یا کاری را با شریک زندگی خود انجام دهید که این دو نفر بتوانید از آن لذت ببرید. روز ولنتاین فرصتی مناسب برای برقراری آیین ارتباط در روابط شما است. با بازگشت به همان رستوران سال به سال یا با تماشای همان فیلم ، یک سنت ماندگار را شکل می دهید که منتظر آن هستید. این سنت همچنین به شما فرصتی می دهد که در مورد روابط خود و یادآوری سالهای گذشته به عقب برگردید و به شما یادآوری کنید که پیوند شما چقدر قوی شده است.


برای ایده های ساده و ارزان تاریخ دیگر به Pinterest ما مراجعه کنید. مهمتر از همه ، به یاد داشته باشید که روز ولنتاین در مورد خرید یک هدیه گران قیمت یا برنامه ریزی برای عجیب ترین تاریخ نیست. این حرکات نه تنها ضروری نیست بلکه به دلیل انتظارات مالی نیز ناراحتی زیادی ایجاد می کند. روز ولنتاین نباید به این صورت باشد که به طور خودکار به کتاب جیبی خود برسید - باید زمانی باشد که عشق را با شریک زندگی خود جشن بگیرید. هیچ برچسب قیمتی در این مورد وجود ندارد. با این گفته ، ما می خواهیم از این فرصت استفاده کنیم و به شما یادآوری کنیم که مهمترین لحظه های یک رابطه در یک روز تنها اتفاق نمی افتد. عاشقانه واقعی در طول لحظات روزمره و به ظاهر ناچیز به وجود می آید. دکتر گوتمن در مورد این "لحظات درب کشویی" در این کلیپ صحبت می کند:


منبع : sanykala

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد