مطالب جدید زناشویی و معرفی برترین محصولات زناشویی

در این وبلاگ جدیدترین مقالات و محصولات زناشویی و جنسی معرفی میگردد

مطالب جدید زناشویی و معرفی برترین محصولات زناشویی

در این وبلاگ جدیدترین مقالات و محصولات زناشویی و جنسی معرفی میگردد

با تشکر از ازدواج جالب

 AUSOME!

23 نوامبر 2017 در روزهای تعطیل

هر ساله در روز شکرگذاری ، به خودم تعهد می دهم که هر روز در طول سال شکرگزارتر باشم. من تمایل دارم که خیلی خوب شروع کنم و معمولاً تا کریسمس و فصل تعطیلات ادامه دارد. بعداً در ماه ژانویه ، به نظر می رسد که سپاسگذاری من از بین می رود. من می توانم آن را در مورد پس از کریسمس مقصر بدانم ، اما این فقط یک بهانه ای لنگ است که من دیگر از آن استفاده نمی کنم. حقیقت این است که من روی چیزهای دیگر متمرکز می شوم و فقط فراموش می کنم که شکرگذار شوم. سپس دوباره شروع خواهم کرد اما چند روز و چند روز مرخصی است.


من باید خیلی شکرگذار باشم و قلب من این است که خدا را هر روز بدانم. فقط باید من سازگار باشم. بنابراین این کاری است که امروز انجام دادم - من کمی کمک کردم. من از سیری خواستم که هر روز به من یادآوری کند تا از چیزی تشکر کنم. آیا می دانید پاسخ او چیست؟ "خوب ، من شروع به یادآوری شما خواهم کرد." بعضی از شما ممکن است فکر نکنم خیلی جالب باشد ، اما ثبت نام برخی از فناوری ها برای بهبود سپاسگذاری من از خدا برای من کار می کند. علاوه بر این ، سیری همیشه به یاد خواهد آورد!


به عنوان یک ازدواج عالی ، ما برای هر یک از شما که بخشی از قبیله ماست بسیار سپاسگزاریم. شما بهترین هستید و ما دوست داریم در خدمت شما باشیم! جشن شکرگذاری مبارک!


HOLIDAY، HOLIDAYS خانوادگی، DR. کیم ، موفقیت های ازدواج ، خدا ، شکرگذاری ، شایستگی ، تقدیر ، قدردانی در ازدواج

1 نظر

برای دریافت هر پست وبلاگ از طریق ایمیل هر روز صبح مشترک شوید.


AM Blog3 Banner.png

با تمرکز بر هدف مشترک

16 نوامبر 2017 در تصمیم گیری

این یکی از مناطقی از ازدواج است که روی کاغذ بسیار آسان است ، اما زندگی در خارج از آن می تواند بسیار دشوار باشد. بیایید یک ازدواج عالی را به عنوان هدف مشترک نگاه کنیم. من کمی مغرضانه هستم اما فکر می کنم هدف از هر ازدواج باید باشد. اگر این هدف باشد ، نحوه دستیابی به هدف با داشتن هر کاری که انجام می دهیم به سمت آن هدف است. اگر من یک ازدواج عالی می خواهم و یک دوست از من می خواهد برای بازی با او بروم اما من قبلاً به نانسی قول داده ام که با او کاری انجام خواهم داد ، جواب دوست من این است: "متشکرم ، اما نه". اگر می دانم زبان عاشقانه نانسی زمان با کیفیت است ، به این معنی که هر روز وقت خود را برای او اختصاص می دهم.


اکنون اینجا سختی برای من است. اگر من هر کاری را انجام می دهم که می دانم نانسی می خواهد در ازدواج ما برای او انجام دهم اما او در ازای من کاری انجام نمی دهد ، چه کنم؟ خودخواهی من می خواهد بگوید ، "من تا زمانی که او کارهایی را برای من انجام ندهد ، هیچ کاری برای او انجام نمی دهم." با این وجود ، اگر من به هدف مشترک داشتن یک ازدواج عالی توجه می کنم ، من برای او کارهایی می کنم. تجربه من اینجاست در طول سال های ازدواج ما ، به هر دلیلی بارها اتفاق افتاده است که هر دوی ما از حالت انجام کارها برای دیگری خارج شده ایم. هنگامی که شخص دیگر به انجام کارهایی که بر هدف مشترک داشتن یک ازدواج عالی متمرکز است ، ادامه می دهد ، دیگری همیشه به این نتیجه می رسد. وقتی فرد دیگر بیش از حد از تمرکز خارج شود ، بهبودی نیز زمان زیادی می برد. ایده آل وقتی است که هر دو روی هدف مشترک متمرکز شویم. این زمانی است که ما با هم قدم های بزرگی می گذاریم. این زمانی است که ازدواج ما واقعاً عالی است!


اهداف مشترک در ازدواج ، تصمیم گیری شخصی ، تصمیم گیری در ازدواج ، مشاوره ازدواج ، دکتر. کیم ، ازدواج خدا ، خدا ، زبان های عاشقانه ، صحبت کردن به زبان عشق من SPOUSE ، زمان کیفی ، زمان کیفی در ازدواج ، ماندن با محوریت اهداف مشترک در ازدواج ، تمرکز بر هدف مشترک در ازدواج

اظهار نظر

برای دریافت هر پست وبلاگ از طریق ایمیل هر روز صبح مشترک شوید.


منبع :   sanykala

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد