مطالب جدید زناشویی و معرفی برترین محصولات زناشویی

در این وبلاگ جدیدترین مقالات و محصولات زناشویی و جنسی معرفی میگردد

مطالب جدید زناشویی و معرفی برترین محصولات زناشویی

در این وبلاگ جدیدترین مقالات و محصولات زناشویی و جنسی معرفی میگردد

مدیریت تعارض: شناسایی Triggers شما


برای به اشتراک گذاشتن در فیس بوک کلیک کنید (در پنجره جدید باز می شود) برای به اشتراک گذاشتن در توییتر کلیک کنید (در پنجره جدید باز می شود) برای به اشتراک گذاشتن در LinkedIn (در پنجره جدید باز می شود) کلیک کنید 3K + برای اشتراک گذاری در Pinterest (در پنجره جدید باز می شود) 3K + کلیک کنید

امروز ، ما بحث خود را درباره پردازش دعوا و حادثه پشیمانانه با چند نکته در مورد چگونگی شناسایی و درک آنچه شما و شریک زندگی تان را تحریک می کند ، ادامه می دهیم. کار بر روی درک عوامل محرک یکدیگر مهمترین کارهایی است که می توانید برای جلوگیری از صدمه زدن به یکدیگر انجام دهید. دفعه دیگر که مشغول پردازش دعوا یا یک حادثه پشیمان هستید ، موارد زیر را امتحان کنید:


محرک های مربوط به هر یک از شما را مشخص کنید: چه چیزی باعث تعامل شد؟

به قول خودتان بگذارید چه چیزی باعث تعامل برای شما شد. اینها اغلب احساسات قدیمی و آشنا هستند. در اینجا چند مثال معمول آورده شده است:




بفهمید چرا اینها ماشه هستند

داستان زندگی خود را در ذهن خود بپیچید. در حادثه ای که از کودکی یا گذشته خود به طور کلی به یاد می آورید متوقف شوید (نه در این رابطه) که در همان راه برانگیخته شده و یا برخی از همین احساسات مشابه را داشته اید.

داستان آن حادثه را بگویید ، چگونه این اتفاق افتاد ، چه احساسی داشتید. با همدلی داستان شریک زندگی خود را بشنوید.

بفهمید چگونه دفعه بعد بهتر کنیم

این سؤالات را در نظر بگیرید:


چه روشی است که شریک زندگی شما بتواند دفعه بعد که این نوع حادثه اتفاق بیفتد بهتر شود؟

چه راهی است که می توانید دفعه دیگر آن را بهتر کنید.

ما کاملاً درک می کنیم که پاسخ به این سؤالات آسان نیست. آنها نیاز به درون نگری و انرژی عاطفی زیادی دارند. درک این مسئله که در درون خود چه اتفاقی می افتد دشوار است ، و توضیح اینکه ممکن است تجربیات عمیقاً شخصی برای شریک زندگی شما باشد ممکن است باعث شود شما احساس ترس و آسیب پذیر کنید. همه ما این احساسات را تجربه می کنیم. اما به خاطر داشته باشید که ورزش قبلی می تواند برای روابط شما سودمند باشد.


وقتی شما و شریک زندگی تان این سؤالات را در نظر می گیرید ، وقتی احساساتی را که در حال حاضر برای شما به وجود می آید با تجربیات خود در گذشته مرتبط می کنید ، بینش می گیرید. شما می فهمید که واقعاً در ذهن یکدیگر چه می گذرد. این درک بسیار ارزشمند است زیرا در روابط خود با هم رشد می کنید. وقتی داستانهای مربوط به محرکهای شریک زندگی خود را یاد می گیرید ، می فهمید که از کجا می آیند - رفتارهای تهاجمی یا دفاعی ناگهانی آنها درگیری باعث می شود کاملاً حس شود!


با این دانش می توانید از کدام رفتارها اجتناب کنید تا این دو نفر به طور تصادفی یکدیگر را کنار نگذارند. اگر از این ابزارها برای کمک به شما در پردازش دعوا استفاده کنید ، نه تنها یاد خواهید گرفت که هنگام بروز درگیری گفتگوهای سازنده تری داشته باشید ، بلکه بیشتر با یکدیگر خواهید آموخت و از هر زمان دیگری نزدیک تر خواهید شد.


منبع : sanykala

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد