مطالب جدید زناشویی و معرفی برترین محصولات زناشویی

در این وبلاگ جدیدترین مقالات و محصولات زناشویی و جنسی معرفی میگردد

مطالب جدید زناشویی و معرفی برترین محصولات زناشویی

در این وبلاگ جدیدترین مقالات و محصولات زناشویی و جنسی معرفی میگردد

بهار ازدواج خود را تمیز کنید


امروز در وبلاگ روابط Gottman ، ما می خواهیم مقاله ای عالی را که توسط دوستمان لیزا بروکس کیف ، MFT نوشته شده است با عنوان "از جارو بیرون برو ... 8 راه برای بهار پاک کردن ازدواج خود" به اشتراک بگذاریم. " و تمرکز خود را بر روی شما و شریک زندگی خود در بهار! ما می خواهیم اضافه کنیم که کار کردن با این چیزها کاملاً امکان پذیر است (و واقع بینانه) 365 روز در سال. ما می دانیم که این صداها بسیار زیاد است. لازم نیست


همانطور که تحقیقات ما نشان می دهد ، خوشحال ترین زوج ها هر روز در کوچکترین ، به ظاهر ناچیز لحظه های عاشقانه می سازند. نگه داشتن نام خانوادگی عاشقانه شما به معنای اختصاص تمام وقتتان به شریک زندگی تان نیست. این در مورد پرورش یک ارتباط محکم با چرخاندن به یکدیگر ، ماندن درگیر عاطفی ، نشان دادن علاقه و تحسین به یکدیگر ، ساختن پل ها و شناخت و دوست داشتن یکدیگر در تمام طول سال است. و اکنون ، ما طبقه مجازی را به لیزا می دهیم:


از جارو بیرون بروید ... 8 راه برای بهار ازدواج خود را تمیز کنید

لیزا بروکس کیف ، MFT

جعبه ابزار در loveandlifetoolbox.com

ابزاری برای ازدواج ، رابطه و سلامت عاطفی.


با داشتن یک ساعت روز نور بیشتر و احساس بهار در هوا (به هر حال در کالیفرنیای شمالی) ، نمی توانم کمک کنم اما به معنای بهار فکر کنید. برای خیلی ها زمان تجدید و شارژ مجدد است ، یک خمیازه چشمان خواب و بیدار شدن از خواب زمستانی انواع. بسیاری از خانه ها ، اتومبیل و محیط کار خود را تمیز می کنند.


ازدواج ها همچنین می توانند "بخوابند" و وارد یکدیگر شوند. بیایید گرد و غبارها را بیرون بریزیم و در آنجا نیز بهار تمیز کنیم!


• پیاده روی خط حافظه را طی کنید. یادت هست وقتی ملاقات کردی؟ آیا می توانید به یاد بیاورید که چه چیزی شما را به سمت یکدیگر جلب کرده است؟ کمی وقت بگذارید تا در این زمان تأمل کنید. تحقیقات نشان می دهد که زوجهای شادتر کسانی هستند که می توانند خاطرات اولیه دلپذیر را به یاد بیاورند. این می تواند لنگر روابط باشد ، یادآوری آنچه ممکن است فراموش کرده باشید. "اوه ، این چیزی است که من عاشق آن شدم ..."


• دوباره به سیستم وارد شوید. در یک زمان احتمالاً زیاد صحبت کرده اید ، به خصوص در مراحل اولیه روابط خود. با گذشت زمان و زندگی با مسئولیت های مربوط به بچه ها ، خانواده ، تعهدات اجتماعی و کار درگیر می شود ، به راحتی می توان ارتباط بین شما و همسرتان را از پنجره بیرون ریخت. یک بررسی مجدد روابط روزانه را دوباره اولویت بندی کنید ، حتی اگر مختصر باشد. "حال شما چطور است؟ ... چگونه هستیم؟ ... آیا همه چیز خوب است؟"


به دنبال نارضایتی های پنهان زیر فرش باشید. یک مشکلی که می تواند نتیجه عدم برقراری ارتباط در ازدواج باشد ، ایجاد احساسات منفی نسبت به یکدیگر است. اگر عصبانیت ، ناامیدی یا غم و اندوه بررسی نشوند ، می توانند سمی شوند. نارضایتی می تواند بافت رابطه را تضعیف کند. اگر چیزی شما را آزار داده است ، آن را مطرح کنید. شروع با "اظهارات من" به جای استفاده از زبان مهاجم مفید است.


• فرضیات خود را بررسی کنید. اگر از شریک زندگی خود ناراحت باشید چه می کنید زیرا به اشتباه فهمیده اید که او گفته است یا منظور شما چیست؟ اگر هرگز این موضوع را روشن نکردید چه می کنید؟ خوب ، بدون هیچ دلیلی رنج خواهید برد. یکی از بهترین راه هایی که زوجین می توانند از پریشانی جلوگیری کنند ، این است که به سادگی از دیگری بپرسید که منظورشان چیست نه فرض اینکه می دانید. در غیر این صورت ، شما به احتمال زیاد یک واکنش عاطفی منفی نسبت به او خواهید داشت ، به دنبال آن یک رفتار منفی - و همه برای هیچ.


• خاطرات شاد ایجاد کنید. اگر کسالت ، "همان ، همان" و عدم تفریح ​​باعث به وجود آمدن ازدواج شما شده است ، وقت آن است که تجربیات مثبتی را در کنار هم داشته باشیم تا از دیگری کنار بیایند. این نوع از تعصب منفی مغز است. هرچه بیشتر احساسات مثبت را درونی کنید ، می توانید مغز خود را از منفی خلاص کنید. شب های تاریخ را برنامه ریزی کنید ، بیرون بروید و بازی کنید ، پیاده روی کنید یا کاری کاملاً جدید و نیرومند انجام دهید.


• اگر آن را شکستید ، آن را برطرف کنید. همه ما اشتباه می کنیم و می توانیم سهواً به شرکای خود صدمه بزنیم. نکته مهم برای سلامتی روابط گرفتن مالکیت در زمان مناسب است. دکتر گوتمن ، دکترا به تلاشهای تعمیر موفقیت آمیز به عنوان "سلاح مخفی این زوج خوشحال" اشاره دارد.


• تشکر بیشتر ، لطفا. در حال حاضر تحقیقات زیادی در مورد قدرت قدردانی ، به صورت فردی و در روابط انجام شده است. در صورت امکان از یکدیگر قدردانی کنید. به جای تمرکز روی موارد نه چندان خوب ، به موارد خوب توجه کنید. برای زوج ها آسان است که به چرخه های منفی بپیوندند. تلاش کنید تا به چرخه حمایت و قدردانی مثبت تر (و تقویت کننده) تبدیل شوید.


در صورت لزوم آن را تا یک سطح بالا بکشید. اگر ازدواج شما به خصوص "گرد و غبار" و نیاز به برخی از TLC ها احساس می شود ، فعالانه عمل کرده و به بسیاری از ابزارهای موجود برای کمک به زوجین در این کار دسترسی پیدا کنید. یک کارگاه تعطیلات آخر هفته ازدواج یا گذراندن یک ازدواج


خوب است تصور کنید که قادر به انجام این کارها 365 روز در سال هستید ، اما این احتمالاً برای خیلی ها واقعی نیست. حداقل ، اضافه کردن ازدواج خود به لیست کارهای تمیزکننده بهار خود هر سال یکی از روشهای مداوم برای بازگشت مجدد تمرکز بر روی شما و شریک زندگی شما است. اگر در طول زمستان لغزیدید و "خوابیدید" 


منبع :  sanykala

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد