مطالب جدید زناشویی و معرفی برترین محصولات زناشویی

در این وبلاگ جدیدترین مقالات و محصولات زناشویی و جنسی معرفی میگردد

مطالب جدید زناشویی و معرفی برترین محصولات زناشویی

در این وبلاگ جدیدترین مقالات و محصولات زناشویی و جنسی معرفی میگردد

تعیین تکالیف آخر هفته: تمیز کردن بهار


در پست روز چهارشنبه در وبلاگ روابط Gottman ، ما پیشنهادات عالی لیزا بروکس کیف برای زنده سازی روابط خود را در مقاله او با عنوان "بیرون بروید از جارو ... 8 راه برای بهار پاک کردن ازدواج خود" به اشتراک گذاشتیم. در انتساب وظایف آخر هفته امروز ، ما بحث خود را در مورد تمیز کردن بهار ازدواج خود با ارائه توصیه های عملی خودمان ادامه می دهیم که می توانید امسال با شریک زندگی خود امتحان کنید! از آنجا که این موارد از هفت اصل دکتر گوتمن برای ایجاد کار در ازدواج و درمان رابطه گرفته شده است ، باید توجه داشته باشیم که فعالیت های بسیار بیشتری مانند این موارد در دسترس شما است. برای به دست آوردن به ثروت از دانش رابطه ، کتابهای بسیاری را در وب سایت ما بررسی کنید.

در زیر می توانید پیشنهادات مبتنی بر تحقیق دکتر گوتمن در مورد روشهای ساخت مدل 8 مرحله ای لیزا را پیدا کنید. ما همچنین روش هایی را ارائه داده ایم (با پیوندهای مفید!) برای جلوگیری از تجربه یک چنین تمیز عمیق. تا زمانی که شما به طور مرتب به آن صافی ملایم بدهید ، روابط شما به تنهایی می درخشد! این آخر هفته برخی از زمان ها را امتحان کنید تا این فعالیت ها را با شریک زندگی خود امتحان کنید:

پیاده روی خط حافظه را طی کنید.
مصاحبه تاریخ شفاهی خود را انجام دهید!

دوباره به سیستم وارد شوید
بطور روزانه با یکدیگر در تماس باشید و مرتباً برای مکالمه های طولانی تر در مورد عوامل استرس زا در زندگی هر یک از دیگر وقت بگذارید. به شریک زندگی خود گوش کنید و پشتیبان باشید. در اینجا تمرینی وجود دارد که آن دو شما می توانند امتحان کنند ، که به شما کمک می کند تا درباره استرس ناشی از رابطه خود صحبت کنید.

به دنبال نارضایتی های پنهان زیر فرش بگردید.
اگرچه ممکن است بعضی اوقات احساس ناراحتی از یکدیگر داشته باشید (نگران نباشید ، همه ما این کار را می کنیم) ، مطمئن باشید که با حمله به یکدیگر از محل کار ، مشکل را تقویت نکنید. با نزدیک شدن به درگیری ها ، شما به طور قابل توجهی احتمال برطرف کردن آنها را به طور سالم و تولیدی افزایش می دهید. ما این نرم افزار Startup را صدا می کنیم.

فرضیات خود را بررسی کنید.
در پیام های مختل کننده ناامید کننده گم نشوید ، به نتیجه نرسید - به "مناقصه فازی" مراجعه کنید - به پیام هایی که حتی نمی دانید از طرف شریک زندگی خود ارسال می کنید ، مراقب باشید!

خاطرات شاد ایجاد کنید.
هر لحظه ارتباط عاطفی در روابط شما می تواند فرصتی برای ایجاد خاطره شاد باشد. از تعاملاتی اندک که هر روز با عزیزان خود به اشتراک می گذاریم (قهوه صبحانه ، خرید مواد غذایی ، رانندگی به مدرسه ، خوردن شام) گرفته تا جشن های مهم (تولدها ، سالگردها ، تعطیلات مذهبی) می توانیم به یکدیگر لبخند بزنیم.

یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده سلامتی را در یک رابطه به یاد داشته باشید - چرخش به سمت - و مطمئن شوید که از آن لحظه های درب کشویی استفاده می کنید. معنای مشترک را در تجلیل از زندگی به روش خود ایجاد کنید!

اگر آن را شکستید ، آن را تعمیر کنید.
به یاد داشته باشید که تعمیر و از بین برود! و هنگامی که شما در حال حرکت به جلو هستید ، سؤال های زیر را از خود بپرسید: چگونه من در وهله اول وارد این گنگ شدم؟ چرا گفتگوی ما خوب پیش نرفت؟ معنای مسئله بین شریک زندگی من و من چیست؟ منابعی که ما از این موضوع استفاده می کنیم چیست؟

تشکر بیشتر ، لطفا.
اشتراک و تحسین و تحسین را به اشتراک بگذارید ، و حساب بانکی عاطفی شما رشد خواهد کرد و اتصال شما را تقویت می کند!

در صورت لزوم آن را تا یک سطح بالا بکشید.

محبت و قدردانی شریک زندگی خود را نشان دهید. اگر عشق خود را نشان دهید ، اعتماد و صمیمیت به طور طبیعی دنبال خواهد شد!

آخر هفته دوست داشتنی داشته باشید!

منبع : sanykala
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد