مطالب جدید زناشویی و معرفی برترین محصولات زناشویی

در این وبلاگ جدیدترین مقالات و محصولات زناشویی و جنسی معرفی میگردد

مطالب جدید زناشویی و معرفی برترین محصولات زناشویی

در این وبلاگ جدیدترین مقالات و محصولات زناشویی و جنسی معرفی میگردد

محل کار: ایجاد روابط حرفه ای بهتر


تحقیقات پیشگامانه دکتر گوتمن با زوج ها به ما اجازه داده است تا در مؤسسه گوتمن کار خود را بر روی طیف های وسیع تری از روابط انسانی بکار گیریم. یافته های وی می تواند چیزهای زیادی در مورد ایجاد و حفظ ارتباطات سالم با خانواده ها ، دوستان و حتی همکاران ما به ما یاد دهد! *


در سه هفته آینده ما زمینه ای را پوشش خواهیم داد که در آن پویایی رابطه می تواند میزان موفقیت حرفه ای و مالی شما را دیکته کند ، و حتی تعیین کنیم که آیا رویاهای شغلی شما برآورده شده است یا خیر. بدون آزار و اذیت بیشتر ، شما دکتر گوتمن را در محیط کار آورده ایم!


دکتر گوتمن در کتاب مشهور خود با عنوان "رابطه مناسب" نوشت:


توجه و توجه به نیازهای دیگران به وضوح تأثیر مثبتی بر زندگی کارگران و سازمانهایی دارد که آنها را به کار می گیرند. مطالعات نشان می دهد که درک یک کارمند مبنی بر اینکه در یک محیط پشتیبان عاطفی کار می کند ، رضایت شغلی را کاهش می دهد ، استرس را کاهش می دهد ، احتمال ترک کار را کاهش می دهد و عملکرد تیم را بهبود می بخشد. محققان دانشگاه ییل که مطالعه ای را درباره کارمندان خدمات انجام داده اند ، دریافتند که توانایی کارگران در گفتگو با یکدیگر در مورد استرس ، به آنها کمک می کند تا مقابله کنند ، و حتی از آنها در برابر خطرات سلامتی محافظت می کنند. یکی دیگر از مطالعات آنها نشان داد که عملکرد گروههای کاری متضرر شده است که اعضا نمی توانند به خوبی ارتباط برقرار کنند و یا به احساسات یکدیگر توجه نکنند ، یا وقتی افراد آنقدر کنترل می شوند که اجازه نمی دهند دیگران مشارکت کنند. من متضادم ، وقتی افراد در این گروه های کاری با یکدیگر کنار می روند ، نتایج مثبت هم افزایی بود - یعنی همسالان در این گروه به یکدیگر انگیزه می دادند که بهتر عمل کنند و جمع تلاشهای مشترک آنها به پایان رسید که بیشتر از هر شخص باشد تنها کار کرده بود. "


در حقیقت ، همانطور که ممکن است برخی از شما بدانید ، یک زمینه کامل وجود دارد که به مطالعه دینامیک محل کار به نام روانشناسی صنعتی و سازمانی (یا کوتاه مدت I-O) اختصاص داده شده است. در این زمینه ، رفتارهای شهروندی سازمانی ("OCBs") ، که هم برای سازمان و هم برای اثربخشی تیم مفید است ، بر اساس 5 عامل سنجیده می شود: نوع دوستی ، حسن نیت ، ورزش ، مربیگری ، وجدان کاری و فضیلت مدنی. برای ما جای تعجب ندارد که همه این خصوصیات مربوط به هوش هیجانی کارمندان با توجه به همکارانشان است ، به همان روشی که سایر سازمانها - گروههای از دوستان ، زوجها و خانواده ها.


در چند هفته آینده ، ما با مشاوره دکتر گوتمن در رابطه با ایجاد روابط عاطفی بهتر در روابط همکار ، با شما به اشتراک خواهیم گذاشت ، اشتباهات رایجی را که در محیط کار انجام می دهیم ، آشکار می کنیم ، عقاید قدیمی اسطوره و شلوغی از رفتارهای "صحیح" حرفه ای "صحیح" لازم برای پیشبرد ، و شما را با مسیر واقعی رسیدن به موفقیت در دنیای تجارت آشنا می کند.


در روز چهارشنبه ، مقاله جالبی را از Harvard Business Review به شما ارائه خواهیم داد ، و تحقیقاتی راجع به پویایی در محل کار که تقریباً دقیقاً کشف ما از نسبت مثبت 5: 1 به منفی است ، توضیح می دهد (در مورد 5: 1 در اینجا بخوانید). این جمعه ، وظایف مشاغل آخر هفته ما به شما مهارت می دهد تا به نوبه خود به همکارانتان بپیوندید تا روابط موفق و طولانی مدت را در محل کار خود ایجاد کنید.


* سلب مسئولیت: دکتر جان گوتمن 40 سال گذشته را صرف تحقیق در زمینه روابط می کند ، و بیشتر به زوج های متاهل توجه می کند. او همچنین خانواده ها ، والدین و فرزندان را مطالعه کرده است. او تحقیقات در مورد روابط محل کار انجام نداده است. برای کمک به افزایش کارآیی و بهره وری تیم های محل کار ، یافته های اثبات شده وی را در مورد روابط صمیمی در گفتگو با مجله و مقالات خبری از حوزه روانشناسی صنعتی و سازمانی قرار خواهیم داد. مفاهیم او که در روابط صمیمی صادق است - مثلاً نسبت 5: 1 - نشان داده شده است که در روابط حرفه ای نیز صدق می کند.


منبع : sanykala

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد