مطالب جدید زناشویی و معرفی برترین محصولات زناشویی

در این وبلاگ جدیدترین مقالات و محصولات زناشویی و جنسی معرفی میگردد

مطالب جدید زناشویی و معرفی برترین محصولات زناشویی

در این وبلاگ جدیدترین مقالات و محصولات زناشویی و جنسی معرفی میگردد

انتساب مشق شب آخر هفته: چگونه تعارض زناشویی بر کودکان تأثیر می گذارد


همانطور که در پست وبلاگ چهارشنبه قول داده ایم ، امروز نقاط را به هم متصل می کنیم و روشهایی را برای استفاده از تحقیقاتی که این هفته با شما به اشتراک گذاشتیم به زندگی خودتان می دهیم! اول ، به ما اجازه می دهیم که یافته های اساسی Drs را به دست بیاوریم. مطالعه گوتمن و کاتز در سال 1993 درباره چگونگی تأثیر اختلافات زناشویی بر کودکان:


این خلق و خوی کودک نیست که تعارض زناشویی را پیش بینی می کند ، بلکه نوع درگیری زناشویی است که خلق و خوی کودک را پیش بینی می کند. تا آنجا که زوجین هنگام حل و فصل اختلافات زناشویی خود با یکدیگر خصمانه بودند ، 3 سال بعد فرزندانشان تمایل داشتند که معلمان خود را به عنوان نمایشگرهای خفیف رفتارهای ضد اجتماعی بدانند. والدینی که درگیری آنها با خصومت متقابل مشخص می شود ، اغلب کودکانی را تولید می کنند که قادر به انتظار نوبت خود نیستند ، تمایل به نافرمانی یا شکستن قوانین دارند و یا انتظار دارند که دیگران مطابق خواسته های خود باشند. زن و شوهرهایی که سبک تعارض آنها الگویی از خصومت همسر را شامل می شود ، با خشم و عقب نشینی یا سنگسار کردن شوهر مواجه می شوند ، تمایل به تولید فرزندانی دارند که خجالتی ، افسرده و مضطرب هستند.

درگیری بخشی طبیعی (و سالم) از هرگونه رابطه صمیمی است. تحقیقات دکتر گوتمن در مورد این موضوع ممکن است به عنوان یک مورد خوش آمدید باشد. او کشف کرده است که با بزرگ شدن کودکان ، توانایی آنها در مقابله با احساسات تقویت می شود نه با فرار از درگیری بین والدین ، ​​بلکه با نمونه ای که والدین آنها در تأیید سالم خود از احساسات منفی به وجود می آورند.


تلاشهایی که شما برای انجام کارها از طریق اختلافات اجتناب ناپذیر با شریک زندگی خود به روشی دوست داشتنی و پذیرش می کنید ، باعث تقویت روابط شما با فرزندتان خواهد شد. در مهمترین سالهای زندگی فرزندان شما ، قرار گرفتن در معرض آنها در مورد سبکهای عاطفی هوشمندانه حل و فصل تعارض به طور علمی اثبات شده است که شگفتی هایی را برای موفقیت آینده خود به وجود می آورد. پس از تشکیل ، تحقیقات نشان می دهد که عادتهایی که فرزندانتان از شما می گیرند واقعاً چسبیده است.


تحقیقات دکتر گوتمن در مورد تأثیرات فرزندپروری سالم نشان داده است که آگاهی از احساسات خود و فرزندانتان ارتباط شما را به عنوان یک زن و شوهر به طور چشمگیری تقویت می کند! احساس همراهی ، محبت ، علاقه ، تحسین و خوشبختی عمومی در مورد ازدواج آنها برای زوجینی که به فرزندان خود آموخته اند از مناطق درگیری به روش سالم کار کنند ، بیشتر شده است. این زوجها همچنین تمایل کمتری به رفتار با یکدیگر با خصومت ، تحقیر ، سنگسار و سایر رفتارهای ناشایست نشان دادند. همانطور که کسانی از شما با کودکان می دانند ، باید از هرج و مرج جلوگیری شود! همیشه هرج و مرج کافی وجود دارد.


اگر شما و شریک زندگی تان مربیان احساسات هستید ، دوره دکتر گوتمن برای زوج هایی که با روشهای سالم حل مسئله مشارکت می کنند ، شما هم در رابطه با خود و هم در روابط خود با فرزندان خود به سود بسیار زیادی خواهید رسید. تماشای والدین با احترام به یکدیگر و احترام به آنها ، مهارتهای اساسی زندگی را به فرزندان می آموزد. از ماسهبازی گرفته تا کلاس ، آنها مهارتهای اساسی در برخورد با احساسات خود و دیگران را به روشی سالم فرا خواهند گرفت.


این آخر هفته ، هنگامی که کودک شما احساسات منفی راجع به چیزی ابراز می کند یا به طریقی رفتار نادرست می کند ، سعی کنید علت اصلی احساس آنها را بفهمید. مزایای این راهکارهای اثبات شده را کشف کنید:


به فرزند خود احترام و درک خود را در لحظاتی که احساس سوء تفاهم ، ناراحتی یا ناامیدی می شود نشان دهید. از طریق احساسات خود با آنها صحبت کنید و سعی کنید منبع آنها را بفهمید.

از پاسخ های فرزندتان به روش کار خود در طی لحظه ای با آنها آگاه باشید.

در تعامل های دشوار ، کودک خود را با تأیید صحیح احساسات خود و رسیدن به ریشه بیان خود ، احساس همدلی کنید.

به جای تمرکز در دستور کار والدین خود در این شرایط ، به فرزند خود نشان دهید که به تلاشهای آنها برای حل مشکلات احترام می گذارید و آنها را با اعتماد و محبت راهنمایی می کنید. از طریق این تجربیات با هم کار کنید.

برای مطالعه بیشتر در مورد تحقیقات دکتر گوتمن در زمینه مربیگری احساسات ، کتاب تحسین شده منتخب او ، بزرگ کردن یک کودک باهوش عاطفی را بررسی کنید.


منبع : ثانیکالا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد